Labels

august 10, 2011

Ramacity

~FII PREGATIT SA AI PROPRIUL TAU ORAS!!~
Ramacity Online e un game browser cu ajutorul caruia iti exersezi calitatile de conducator.Pune-ti haina pe tine si construieste cele mai mari cafenele,cele mai inalte zgarie-nori ,propriul tau parc amenajat cum vrei tu,drumuri,mall-uri si mult mai multe lucruri.
Ramacity prezinta o grafica aparte unde tu si prietenii tai va puteti distra si va puteti transforma micul orasel in cea mai mare metropola.Aduce si lucuri noi cum ar fi vizitarea oraselelor prietene ca sa puteti gasi modele de constructie.Cheama-ti prietenii ,rudele,persoanele cunoscute si intreceti-va in cel mai frumos game de strategie de pana acum.Doar cu Ramacity visele pot fi realitate ,unde iti poti scoate in evidenta calitatile de planificator.Aici iti vei cultiva abilitatile de strateg,iar sarcinile te vor ajuta sa intelegi cum poate fi administrat un spatiu.
Bucura-te de galagia urbana si de agitatia ce invaluie orasul.Construieste tot ce e mai bun pentru tine si cetatenii tai.Incepe acum sa realizezi ce altii doar si-au putut inchipui ca ar putea face.Inregistrarea este gratuita si necesita un minim de efort.Pentru un astfel de game merita deranjul, nu veti regreta!!
Sunt sigur ca nu va veti plictisi de acesta!!! .
 Am incercat si eu personal  si am ramas profund impresionat de acesta si de tot ceea ce poate el oferi. Tot ce am si m-a invatat acesta am putut aplica si in viata reala, succesul fiind cel asteptat. Recomand cu incredere sa intrati pe pagina principala, sa va faceti cont si sa jucati! Este absolut minunat! Si pe langa faptul ca e o activitate de timp liber, ai si ce invata, lucruri dupa cum am zis si mai sus, se pot aplica in viata de zi cu zi. Nu imi ramane decat sa va urez succes, distractie placuta si multa inspiratie in incercarea de a construi propriul vostru oras!
Deci echiparea si hai sa construim un oras cu Ramacity.Aici vei gasi o noua lume plina de emotii si de suspans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu