Labels

august 28, 2011

Strugurii, principala atractie pe final de vara


Batranu' revine cu o noua postare trasnet, pe o tema pentru toata lumea, de la copii la adulti si/sau batrani, dar in special pentru alcoolici anonimi, 'n recte yo, si anume: strugurii de cea mai buna calitate. De ce e un subiect si pentru alcoolici anonimi? Pai nu e bine cunoscut traditionalul "suc" de struguri? Ba eu cred ca da... Frumoasa si calduroasa fu ziua in care am dat iama alaturi de gasca mea in viile vecinilor pentru a testa recolta de anu' asta.
Ce-i drept, mai trebuie lasata sa se mai coaca sub razele pline de caldura ale Soarelui (asta fiind unu' din principalele motive pentru care iubesc acest maret astru, un altu' fiind acela cum ca ii port numele, sau el pe al meu... [Sorin - Soare, tot p'acolo]).. Dar daca tot am batut atata drum pana acolo, ne-am "agatat" si noi precum vita de vie de haragi de cativa struguri ce ne-au parut mai copti. Si cum orice "furt" de acest gen trebuie scos in evidenta, cum putea fi facut altfel decat cu tipete si muzica de pe telefoane la maxim? Si cum ar zice Momaie: MAAREEE GRESEALAAA! Asa a si fost! Deodata am vazut un om rasarind din randurile ce adaposteau boabele din care urma sa se faca lichidul esential vietii pentru multi dintre noi ce striga din toate puterile: "lasati strugurii ca am sa chem politia!"
Pai nebun mai e omu'! Cum dracu' sa lasi strugurii daca deja i-ai rupt? Nu e pacat de ei?:|. In orice caz, fuga pe noi era atat de mare, incat nici Usain Bolt nu ne-ar mai fi ajuns.. Cand am ajuns acasa era cat pe-aci sa ne iasa pe nas si pe gat strugurii aia si am constatat totodata ca problemele de respiratie erau din ce in ce mai apasatoare... cam atat pe ziua de azi!. Pana data viitoare cand trupa de soc a lu' papuc rupt isi face de cap nu-mi ramane decat sa va urez un rest de vara cat mai placut! Sa traiti bine! (da' nu stiu nici cu ce, si nici cu cine...)

Un comentariu:

  1. Stiu ca nu am postat unde trebuia dar am vazut mesajul dupa blog si vreau sa facem schimb de linkuri http://all-4all.blogspot.com astept mesaj la Contact

    RăspundețiȘtergere