Labels

august 12, 2012

Cica Pisici

....Daaa...Toata lumea " vai ce dragutee!!.....cum sa nu le iubesti.....cat de adorabile!!".Acu fiecare cu pasiunea lui.M'am trezit azi cu nu prea mult entuziasm,mai ales uitandu'ma afara si vazand cum ploua.De vreo 2-3 zile o tot tine asa ,intr'o ploaie marunta ce te face sa lenevesti tot mai mult in casa.Si, cum nu aveam prea multe de facut ,am deschis messu' sa vad ce mai face lumea.Uitandu'ma prin "marea" mea lista , ochii mi se opresc la un status al unei prietene ,Anca,(o salut prin aceasta cale :D ) ,ce avea un link de youtube.Fiind balanta ,si principala lor caracteristica fiind curiozatea ,am dat un click pe acel link.Cand ce sa vezi ....o lista de videoclipuri "mixate" cu pisici.Bineinteles,nu prea m'a atras la inceput ,fiind vorba de pisici,(ah..nu le am cu as ceva),dar cu timpu chiar a inceput sa ma amuze.Si prin acest blog vreau sa va fac si voua cunostinta cu unele din cele mai amuzante momente cu ....pisici :D....(Preferata mea e cea cu unitatea :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu