Labels

august 09, 2012

E vArA........E cAld.....preA cAld....



Hei Hei ..!!....S'ar zice ca facem o  revinire " pe micile ecrane.....dupa o luuunga pauza .Nu stiu ce a fost...Parca nu a mai fost acel entuziasm de la inceput , sa am si eu un blog , sa stie lumea de mine , sa ma fac cunoscut.Acu e doar un mijloc prin care imi petrec timpul(din cand in cand mai descopar ceva nou in materie de....orice :D ) avand in vedere ce ne asteapta afara.Calduraa!! De la ora 10-11 nu prea mai poti face mai nimic ,totul devine mai obositor(avand in vedere ca ai avea ceva treaba pe afara ), si parca locuinta iti face incet cu ochiul(cateodata vad ca imi face cu amandoi) si te atrage la umbra.

Chiar daca esti de la tara sau din oras(sincer ,imi e mila de cei care nu au un aparat de aer conditionat si mai stau si la etajul 2,3 sau chiar mai sus de atat ),aceasta "atmosfera" o resimte fiecare in parte,mai bine sau mai rau.De aceea, fiecare incearca sa treaca intr'un fel perioada "de foc".Unii se relaxeaza in piscina(o mai fac si eu din cand in cand),altii se delecteaza cu tot felul de bauturi ,inghetate etc. altii.....nu stiu , vreau sa aud de la voi cat mai multe idei, cine stie , poate o sa incerc cateva,bune sugestii ; pana una alta, eu ma delectez cu postarile blogurilor, sa mai treaca timpul.....:p:p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu