Labels

august 31, 2012

La cules … de faze memorabile

         Salut salut salut ! De trei salut ! Adjudecat un nou articol postat. Bine v-am regasit dragi vizitatori >:d<. Sper ca sunteti bine :d.
         As vrea sa va povestesc ceva foarte amuzant ce mi s-a intamplat zilele astea. Zilele trecute, nu demult, am fost sa ajut si eu, atat cat pot, la cules de porumb. Facand o mica paranteza … in ciuda tuturor pesimistilor care se plangeau ca nu se face porumbul, sa stiti ca s-a avut ce a culege. Incheind paranteza, as vrea sa trec mai departe si sa va spun ca in aceeasi zi au venit si “vecinii” la cules, dar ghici ce? Aveau cu ei si 3 copii cu varste intre 8 si 10 ani. 





Toate bune si frumoase pana aici .... si ar fi fost si in continuare daca acestia nu aveau la “pachet” o minge de fotbal. Ce-am zis .... las’ sa se joace, ca-s mici plozii. Insa, spre surprinderea mea, acestia s-au apucat sa joace pase in lanul de porumb, printre coceni. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca un plod, dupa ce dadea o pasa care unul din ceilalti doi, se apuca de cules ... fara sa constientizez ce fac, am strigat cat sa se auda pe o raza de 20 metri: ce mama dracu’ ... ? :|. Desi a fost o intrebare retorica, am primit raspuns. Unchi-miu, un pic mai sarit de pe fix si fara toate tiglele pe casa, mi-a raspuns sec: “copchii facuti pentru alocatie .... ”. Tatal  plozilor, de fata fiind, a dat replica. “pai da, am copii, da’ nu pentru alocatie, ci pentru ca barbatu’ aici de fata e potent, nu ca altii ...”. unchi-miu, scos din sarite de aceste vorbe, ii raspunde genial, dupa parerea mea. “esti sigur ca-s ai tai si nu-s ai mei? Ai intrebat-o pe nevasta-ta cu cine i-a facut?”. “vecinul” nu a mai zis nimic ...






        In tot acest timp, eu si bunica-mea pe deoparte, mama si tata pe de alta, radeam pe burta de abia ne tineam pe picioare ...
        Concluzie: (pentru femei). Aveti grija pe cine umblati si cu cine va iubiti.
        Concluzie: (pentru barbati). In cazul in care aveti copii, asigurati-va ca-s ai vostri!
        Cam atat cu fazele de la cules ! La revedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu