Labels

august 29, 2012

Looking for a new home...

Da....asa e .Dupa 3 ani de stat la un prieten , in gazda ,ma trezesc spre sfarsit de vara ca nu pot sa mai stau acolo(pe motiv de sanatate etc etc).Si..cum de sunt a 12'a si nu imi pot permite sa imi pierd timpul pe naveta ,plus ca ar fi destul de obositor sa te trezesti mereu la 5 dimineata ,am decis sa caut o gazda care sa ma primeasca si pe mine pentru ultimul an de liceu.Dupa o lunga asteptare(defapt imi era lene sa caut)decid sa ma uit pe anunturile de pe net.Cred ca mi'am pierdut pe putin vreo 3 ore cautand o gazda care sa primeasca si baieti.Din 100 de anunturi daca puteai sa gasesti 5-10 care sa specifice "baiat/baieti".Toate gazdele pe care le gaseam doreau eleve si studente.Da ce e cu discriminarea asta :)) ?!?...In fine dupa mai multe cautari am reusit sa  gasesc ceva si accesibil si frumos ,plus ca locul e unul linistit,no stress.
Si asa ca un sfat prietenesc ,daca sunteti elev sau student , cautati'va de mai devreme o gazda(nu ca mine de pe la sfarsitul lui august) , locurile bune se ocupa repede,si ramaneti pe dinafara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu