Labels

august 10, 2012

Pasiunea de muzica....

.....normal una aparte.Nu sunt eu genul care asculta 50 de melodii pe zi,cautand altele in continuare.Daca imi gasesc o melodie care sa imi placa,si chiar imi place , dupa vorba multora de pe youtube, "violez butonul replay" pana cand incepem sa ne "plictisim" unul de altul.Mai alternez si eu cu cateva alte 3-4 melodii,incercand sa schimb ritmul,atmosfera,dar tot cu gandul sunt la cea pe care mi s'a pus pata.
Mai sunt si alte melodii care initial nu "le vad rostu ".Nu stiu, o ascult si de 10 ori si parca tot degeaba.Noroc de prieteni si de familie ,care desigur, se intalneste unu caruia sa ii placa si sa puna melodia incontinuu....si ca un virus asa ,incepi sa ii pricepi ritmul si sensul.Stai si te gandesti cum de nu ti'a placut de la inceput ...Oricum , muzica te ajuta sa iti consumi timpul,timp care , oricum , il petreceai lenevind,mai ales ce e afara....So....Please Don't Stop The Music!!!!!!

Un comentariu: