Labels

august 31, 2012

Si....?O ultima parere despre vara?

Stelica: " ne va fi dor de ea ..."
Danutz: "eu ma bucur; ca vine luna in care e ziua ta"
Cosmina: " poi imi pare rau ca sa terminat asa de devreme ptr ca a fost cea mai frumoasa vara de pana acum au fost cele mai frumoase zile, sentimente, trairi, totul a fost asa cum am vrut eu"
Blondi: " eu ? a fost super ; m-am distrat de minune ; am calatoriit ; m-am indragostiit ; imi va fi dor de ea ca a fost hmm....sincer mai bn ma duceam la scoala"
Pârca: " ultima zi de vara a fost k prima frumoasa ji kat mai calduroasa"
Dutzy: " plictisitoare "
Ella : " sincer? mai multttt decat bestialaaaaaa "
Minnie: " ca a fost hmm....sincer mai bn ma duceam la scoala  "  
Emma "poi.. nuj a fost smecher vara asta "
Mady: "aaa pai a fost cea mai plictisitoaree "
Eu? : "Cam de toate.....si momente cand nu stiam ce sa fac....dar si momente cu prietenii.....cand parca as fi vrut sa fie mereu la fel...deci...mai merge inca unaaaa !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu