Labels

august 31, 2012

Tiganii .... cersetori sub acoperire

Bine v-am regasit la un nou articol! :d. Sper ca mai traiti si de asemenea, ca duceti viata pe care v-o doriti !


Intr-una din zilele petrecute in Serbanesti, satul natal al mamei, stateam la poarta, pe banca, cu bunica-mea, o babuta si un vechi si bun prieten. La un moment dat se aude din departari ... “hai la oale ! hai la oale! Oale aveeeem !”. ce zic eu catre prietenul meu .... astia-s sigur tigani-vanzatori ambulanti.


Nu tre’ sa fii Nostradamus ca sa ii ghicesti. Asa a si fost. Pe sistemul “cumpara-mi albumul ca mi-e foame!” tiganii din sat isi vand marfa din poarta in poarta, la preturi de nimic (nu exagerez cu nimic. De la 15 lei, un tigan nu a scos nimic pe o rochie, pe care in final a dat-o de pomana unei vecine). Eu si al meu amic, satui pana-n gat de astfel de persoane, i-am luat repede la rost si i-am rugat frumos, cu o fraza gen “dati-i drumu’ mai repede ca daca nu plecati, o sa fugiti cu picioarele-n buzunar si gatu’ in chiloti”. Bunica-mea, persoana calma si respectuoasa, a incercat, zadarnic ce-i drept, sa ne astampere.


Tiganu’, vazand ca ii dam atentie, a aterizat la noi in poarta .... pfoaaaa. Mare greseala! Prietenul meu s-a ridicat si, pe nevazute, i-a luat geanta tiganului cu haine si i-a lasat-o in mijlocul drumului.Tiganul , vazand ca nu este bine venit si nici bine primit, si-a luat amarat talpasita si s-a apucat de strigat ceva ce ne-a lasat cu gura cascata! “hai la oale, pantaloni, chiloti aveeem!”.


Noi, cei de pe banca, ne-am apropiat usor de el si l-am intrebat: “bre nene, ti-ai deschis supermarket?”, la care primim raspuns “deocamdata nu. Sa va demolez casele si abia atunci mai vedem”. Amicul, enervat de raspuns, i-a raspuns ceva gen “bai asta ... nu vrei tu s-o verifici pe ma-ta intre picioare? Nu de alta, da’ am impresia ca au dat vaginu’ ei adaposteste vreo alti 100 puradei, iar nevasta-ta incearca sa o intreaca, ajutand-o vecinii”. La faza asta au zambit toti cei care erau de fata, iar tiganul a plecat de pe ulita si fara sa mai strige ceva, dar si fara sa mai vanda vreun lucru.
Morala: tiganilor .... MAAAAARS !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu